8

 
Jag tog in Justins underbara ord in i hjärnan, stängde ytterdörren och tog några steg tillbaka.
Sedan tog jag sakta av mig mina skor och gick in i köket och sa:
 
- V-va?
- Jag vi..
- Jag hörde vad du sa! Men alla fans?
- Ja, ska inte jag få komma ut med min syster endå?
- Jo..
- Sedan har jag en viktig sak som jag måste säga också!
- Okej!:D
 
Jag gick tillbaka till hallen och tog på mig mina sandaler ännu en gång, Justin gick också till hallen och tog på sig sina sneakers
Sedan tog han på sig sina svarta solbrillor. Jag tog min väska och sedan öppnade Justin dörren och lät mig gå ut. När vi kommit ut berättade jag att vi var tvungna att ta bussen till ShoppingCentert! Så vi gick till busshållplatsen. När vi kom dit märkte vi att bussen redan var där så vinkade lite smått och började halvspringa till bussen. 
När vi kom fram till bussen så var den påväg att köra men vi fick hejda den lite. När vi väl kommit på och satt oss i mitten av bussen så började de flesta människorna inse att jag var Angelina och att Justin satt brevid mig. Det vara typ minst 15 stycken som kom fram till oss och bad om autografer! Tillslut fick jag gå till busschafören och be han säga till människorna!
Det blev lungt och tyst!
Efter ca 10 minuter stannade bussen och det var dags att gå av, vi reste oss så småning om upp och gick till dörrarna, när dörrarna öppnades gick jag och Justin ut. Eftersom att varohuset låg precis utanför så var det inte alls långt att gå. När vi stigit av bussen och gått i ca 2 minuter kom vi till en bänk, Justin bad mig att sätta mig så jag gjorde som han sa. Jag satte mig ner på ena sidan av bänken. Han öppnade munnen och sa:
 
- Jo, det är en sak som jag måste säga!
- Okej, vadå?
- Eh... Jo, konserten blev flyttad till på söndag (alltså imorgon) så vi måste åka ikväll!
- Eh. vaa?!
- Mmm...
- Jaja, det är ju endå sommarlov så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0