1

Angelinas perspektiv:
 
När jag kom in genom dörren sa jag "Hemma" mamma svarade direkt "kom till köket älskling"
Jag tog av mig mina skor och gick in i köket där mamma satt.
Jag såg att mamma pekade på stolen mitt imot, jag gick dit och satte mig där.
Mamma öppnade munnen sakta och sa:
 
- Älskling, det är en sak jag behöver berätta....!
- Vadå?
- ...Eh.. Jo, du har en b...
- En b vadå?
- Bror...
- VA?! Gud, vrf har du inte sagt något?!
- Det är svårt att förklara, men han ska hälsa på!
- När? Vad heter han?
- Imorgon, Justin.
- Okej, jag måste fixa mig!;)
 
Jag reste mig lite hastigt upp och blinkade lätt mot mamma.
Sedan sprang jag upp för trappan och in i badrummet.
Jag ställde mig först vid vasken och borstade tänderna, tog bort sminket och gick in i duschen.
Det var så skönt att känna det varma vattnet rinna ner för min kalla kropp.
 
Efter en 20 minuters dusch tog jag två handdukar, en till kroppen och en till mitt långa bruna hår.
När jag hade torkat håret och kroppen så tog jag fram hårfönen och fönade håret lite lätt.
Efter det så gick jag till mitt skåp (i badrummet) och tog fram nagelborttagningen, och tog bort nagellacket.
När jag hade gjort det gick jag till min stora vita garderob och tog ut min pyjams, det var igentligen ingen pyjams utan ett par rosa mjukisshort och ett vitt linne.
Sedan gick jag till min hylla och valde ut ett svart nagellack, sedan satte jag mig vid skrivbordet och målade naglarna.
När jag hade målat klart naglarna och dem hade torkat så tog jag ut min Iphone 4s från laddningen och satte mig i sängen.
Jag gick in på Twitter och såg att Justin hade tiwttrat:
Imorgon sticker jag till syrran i LA!
 
Men jag bor i LA, min bror ska komma till mig imorgon.
Och han heter Justin!
 
Jag reste mig från sängen och gick ner till mamma som satt i vårt stora vardagsrum inbäddad i en soffa framför tv:n.
Jag gick till soffan brevid henne och satte mig, tog fram mobilen och visade twittern.
 
- Jag vet inte vad det är gumman!
- Men...
- Det kan vara något sammanträffande! Men vi får ta det imorgon, kolckan är... 1!!
- Oj, jag går och lägger mig nu mamma....!
- Okej, ses imorgon!<33
 
Jag reste mig ur soffan, gick ut från vardagsrummet och upp för trappan och in på mitt rum.
Jag gick till nattduksbordet och la min mobil där, sedan la jag mig i sängen.
Jag började tänka på det med Justin, men antog att mamma hade rätt.
Blev tröttare och tröttare, tillslut orkade mina ögon inte mer och dem stängdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0