3

Angelinas perspektiv:
 
När vi hade gått i ca 10 minuter kom vi fram till en fin resturang. På vägen hade även Justin sagt att han bjöd, så det var ju bra! Men när vi väl var framme så kollade Justin frågande på skylten "Coverfood" och sa:
 
- Varför heter den så?
- Vet faktiskt inte...!
 
Han öppnade dörren vänligt och sa "Damerna först" Tacksamt nickade jag och gick in, nästan hela resturangen stirrade på Justin (han var ju känd) Och då sa typ alla "Vem är hon" och sånt "Har han en ny tjej nu eller"
Man märkte hur Justins humör blev otåligt, irriterat sa han "Nej för fan, detta är min syster"
Nästan alla i resturangen gick fram till mig och bad mig om en autograf, men jag sa nej.
 
När vi lyckats ta oss förbi alla jobbiga människor kom vi till ett stort och fint bord, vi satte oss ner.
Nästan direkt när vi hade satt oss så kom en servitör fram till oss och gav oss varsin meny.
Vi kollade lite snabbt i den medans servitören väntade på att vi skulle bestämma oss för vad vi ville äta.
Jag bestämmde mig tillslut för att ta en fruktsallad.
 
- Jag tar en fruktsallad.
- Jag tar också en sån.
- Haha, okej.
 
Servitören skrev ner det på ett papper och sa "Det kommer ta ca 5 minuter" Sedan gick han.
Jag och Justin började småprata lite.
 
- Hur länge ska du stanna, Justin?
- I ca 1 vecka.
- Bara så lite:(
- Du skulle kunna följa med mig!
- VA?
- Du...
- Jag hörde, är det sant?
- OFC!! Jag har alltid velat se dig, klart att du kan följa med!
- TACK!
- Kan du sjunga?
- Ja;)
- Har du någon video?
- Aaaa!
 
Sök på: Lucy Hale - Run This Town
Om ni vill höra henne sjunga, det är den låten Justin hör.
 
Jag tog upp min mobil, gick in på mina videor och satte igång låten.
 
Efter 3 minuter så hade "vi" lyssnat, alla människor, inklusive personalen på resturangen stod vid vårt bord och apploderade, tillslut slutade dem och då sa en "Men gud, vem sjöng den underbara låten"
Justin ställde sig upp och pekade på mig, jag rodnade...
Då började alla applodera och säga "Du kommer bli en stjärna, ni måste ju ha konserter tillsammans!!!"
 
Den ena servitören, rättare sagt den ända som var kvar i köket puttade undan de som stod spridda runt vårt bord, med ett agresivt humör serverade han vår måltid och gick, likaså de andra människorna.
 
Vi började äta, det var verkligen sjukt gått!
Justin öppnade sakta munnen och sa:
 
- Jag ska ha en konsert om 2 veckor i Stockholm, du skulle inte vela sjunga med mig?
- WTF! J-joo klart!
- Really?
 
Jag kände hur en lycko tår kom rullandes ner från min kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0