4

Angelinas perspektiv:
 
Gud, jag ska vara med på Justins konsert!! Jag märkte att han gick in på twitter, jag flyttade stolen några steg närmare för att se vad han gjorde på twitter.
Han skrev en yt länk och skrev "Detta är min syrra som sjunger" 
Men Justin, så snäll du är, tänkte jag tyst för mig själv.
Jag gick in på yt, och sökte på min låt. genast såg jag att jag hade fått ca 10 000 visningar!!!
 
Efter en stund sa Justin:
 
- Ska vi gå?
- Okej, vem betalar?
- Jag!!!
- Haha, okej!:D
 
Den arga servitören kom väntansfullt fram till oss för att få sina pengar (han trode han skull få dricks)
Men Justin gav han exakt 350 kr, jag märkte hur det glada léendet försvann på servitör och började mer likna ett besviket och argt utséende!
Vi reste oss sakta men säkert upp, sedan puttade vi sakta in våra stolar, tackade för maten och gick glatt därifrån.
.... 10 minuter senare....
 
När vi kom hem tog vi av oss våra skor, sedan gick vi upp för den långa trappan till mitt rum och gick in i det.
Vi sprang till sängen och nästan hoppade in i den.
Men det vi inte hade märkt var att mamma också var i rummet.
Hon kollade frågandes på oss, tillslut sa hon:
 
- Vad har hänt här då?
- Jag ska vara med på Jb´s konsert om 2 veckor!!
 
Mamma sa inte mer utan bara gick....
Men jag brydde mig inte så mycket om det utan började fråga Justin massa frågor:
 
- Är du och Selena ihop?
- Aa!
- Okej, är det sant att du knarkar?
- Njae, det kan man inte riktigt säga eller jo för jag prövade det 3 gånger för några månader sedan.
- Okej, har du varit otrogen på Selena?
- NEJ!!!
 
Jag märkte att Justin blev sur, jag blev lite ledsen över att JB hade blivit sur på mig...
För att bråket inte skulle fortsätta gjorde jag en lidande grimas åt Justin, reste mig upp och gick ut ur rummet.
Men precis när jag hade gått ut ur rummet kände jag Justins varma hand smita sig in i min.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0