12

 
Jag tog upp min mobil, stoppade i hörlurarna och satte i gång en låt från yt:
Sedan slöt jag ögonen och bara lät musiken flyta in genom mitt huvud.
 
När jag lyssnat klart på musiken så la jag ner mobilen i fickan. Vända mig lite åt sidan och kollade ut genom "fönstret" och såg de vackra molnen. Jag kände hur jag började få lock i öronen, jag tog upp mobilen ännu en gång och kollade på klockan: 19.45
Jag stoppade återligen ner mobilen i fickan och lutade mig tillbaka. Sedan slöt jag mina ögon och somnade.
 
- ca 2 timmar och 15 minuter senare:
Jag vaknade av att någon halv puttade på mig, jag lutade mig lite frammåt mot Justin och yrvaket öppnade jag munnen och sa:
 
- Vad?
- Vi är framme, Angelina
- Redan?
- Ja, klockan är några miuter över 10!
- Okej
 
Jag tog min väska och reste mig upp. Sedan puttade jag lite lätt på Justin för att han skulle gå fram. Han började sakta men säkert gå fram och ut genom flygplanet. När vi väl lyckats ta oss ut ur flygplatet började vi gå in mot flygplatsen, det var jätte varmt ute! Säkert 30+
 
När vi kom in på flygplatsen så gick vi mot rullbandet, där man hämtar sina väskor. De första väskorna började rulla. Men när de sista rullat kom inte våra. Men då insåg vi att Selena stod vid ett litet ställe där man hämtade sina väskor (för kändisar) Jag puttade till Justin lite, sedan pekade jag på Selena. Direkt när Justin sett vem jag pekade på så sprang han i full fart och kramade om Selena hårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

Svar: Cirka 50 om dagen
Carmen

2013-05-02 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0